بلوک شیشه ای – محصولات ۱۳۹۷-۱۱-۲۹ ۱۰:۰۰:۱۶ +۰۰:۰۰

بلوک شیشه ای

انواع بلوک های شیشه ای ایرانی، چینی و اسپانیایی با طرحهای زیبا و قیمت ارزان 

بلوک شیشه ای یا آجر شیشه ای عنصری در معماری است که می‌تواند در عین زیبایی نور را عبور دهد و همچنین حریم خصوصی شما را حفظ نماید. بلوک شیشه ای میتواند در سایزهای مختلف، طیف وسیعی از رنگ، طرحها و اشکال متنوع به کار برود.

کاربرد بلوک شیشه ای

این بلوک ها که معمولا به شکل مربع هستند و درون آنها خالی است میتوانند نور را به سمت دیگر منعکس کنند و طرحها و رنگ های متنوع آن به شما اجازه میدهد که در هر محیطی از کاربرد بلوک شیشه ای استفاده ببریبد. این عنصر جذاب در طراحی میتواند در محیط داخلی ساختمان خصوص حمام و دسشویی و پذیرایی بکار برود یا بخشی از پارتیشن آشپزخانه اپن شما باشد. اما کاربرد آن به داخل خانه ختم نمیشود میتوانید برای پنجره ها راهرو ها و سقف از آن استفاده کنید تا نور را در همه جا داشته باشید. بنابراین بسیار مناسب محیط های اداری است زیرا جذابیت ظاهری و نور برای در آنها مهم است.

کلینیک ساختمانی پژواک با سالها تجربه در این خصوص انواع بلوک های شیشه ای ایرانی، چینی و اسپانیایی را ارئه میکند برای مشاهده مدل های این بلوک ها وارد بخش آن شوید، تجربه همکاری با پژواک را از دست ندهید. برای هر گونه مشاوره هم اکنون تماس حاصل کنید مشاوران ما در خدمت شما هستند.