استفاده از بلوک شیشه ای در طراحی داخلی

بلوک شیشه ای در اوایل دهه ۱۹۰۰ در فرانسه اختراع شد  در سال های سخت پیش از جنگ جهانی دوم استفاده از بلوک در طراحی داخلی و معماری بسیار به چشم می‌آمد. احساسی که مردم نسبت به این اختراع دارند به دو دسته تقسیم می شود.

  • دوستش دارند.
  • از آن متنفراند.

بلوکهای شیشه ای همه کاره اند

بلوک شیشه ای به دلایل مختلف برای صاحبان خانه جذاب است. اول از همه آنها همه کاره هستند آنها در تعدادی از اندازه های یکنواخت ساخته می شوند، بنابراین می توانند برای پر کردن فضای های منظم مورد استفاده قرار گیرند.

آنها همچنین در ایجاد حریم خصوصی خوب هستند. سطح شیشه ای بلوک شیشه ای یکنواخت نیست. از آنجا که یک شکاف نسبتا بزرگ بین دو طرف بلوک وجود دارد، تقریبا غیرممکن است که از طریق بلوک چیزی به وضوح دیده شود، و این بلوک ها به گونه ایی طراحی شداه اند که نگهداری از ان ها آسان است . زمانی که تمام این ویژگی ها را با هم ترکیب می کنید گزینه های متعددی برای طراحی در فضا ایجاد می شود.

بلوک شیشه ای در هال و پذیرایی

به عبارتی  شما می توانید این بلوک ها را برای پنجره های حمام و زیرزمین به کار ببرید و همچنین می توانید از آنها برای ایجاد تقسیم فضای داخلی استفاده کنید.  یکی دیگر از فواید استفاده از  بلوک شیشه ای ان است که شما می توانید آن را برای ایجاد یک “دیوار به عنوان حریم خصوصی” در هر جای خانه خود استفاده کنید.

با بلوک شیشه ای مخفی باشید

و یا  این که  شما در حال تلاش برای ارائه “فضای مخفی” در فضای داخلی خانه، حمام، اتاق پانسمان و اتاق پرو لباس  هستید و یا  شما در تلاشید تمرکز افراد را در محیط شرکت و یا اتاق کار در خانه حفظ کنید، بنابراین بلوکهای شیشه ای میتوانند گزینه خوبی برای شما باشند.

و زمانی که شما تصمیم به استفاده از بلوک شیشه ایی می گیرید ممکن است دقیقا ندانید که چگونه می خواهید آن را استفاده  کنید. این بلوک ها تقریبا در هر رنگ شفاف و ماتی را به وجود دارند و همچنین یک پوشش، مقاوم در برابر UV، و در برابر رطوبت دارد که سالهای سخت می تواند  در محیط قرار گیرد.

نصب بلوک شیشه ای کار سخت و تخصصی است، کارشناسان کلینیک ساختمانی پژواک در خدمت شما هستند تا انواع مشاوره در خصوص نحوه نصب و توضیحات فنی را در اختیار شما قرار دهد.

بلوک شیشه ای اجازه می دهد نور به شیشه نفوذ کند ، که می تواند یک دیدگاه جدید و تازه ای  برای بلوک شیشه ای ایجاد کنید. مهم این است که به یاد داشته باشید که  لایه شیشه ای روی آن برای ایجاد پوشش دائمی روی شیشه طراحی شده است.  که باعث بهبود  رنگ در ان می شود، و نمی توان آن را حذف کرد. رنگ فقط روی سطح شیشه خشک نیست. در عوض، ظاهر شیشه را تغییر می‌دهد تا یک حالت دائمی ایجاد کند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد انواع بلوک شیشه ای کسب کنید لطفا بقیه سایت ما را بررسی فرمایید. و اگر قصد خرید دارید ، با ما تماس بگیرید تا در این خصوص شما را راهنمایی فرمائیم.

توسط | ۱۳۹۷-۷-۸ ۱۲:۴۷:۳۶ +۰۰:۰۰ مهر ۸م, ۱۳۹۷|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|دیدگاه‌ها برای استفاده از بلوک شیشه ای در طراحی داخلی بسته هستند