انواع مختلف پنجره های بلوک شیشه ای

پنجره های بلوک شیشه ای ابعاد متنوع تر و زیباشناختی بیشتری نسبت به پنجره های دو جداره استاندارد ارائه می دهد. آنها مقرون به صرفه، از لحاظ مصرف انرژی کارآمد و فوق العاده شیک هستند. در اینجا چهار سبک اصلی و همچنین بهترین کاربرد این بلوک های شیشه ای بیان شده است.

پنجره های بلوک شیشه ای موج دار

متداول ترین نوع پنجره های بلوک شیشه ای موج دار هستند، این بلوک های شیشه ای معمولاً برای پنجره های زیرزمین استفاده می شوند. آنها دارای طرح های موج دار هستند که در اکثر بناها، چه تجاری یا مسکونی خوب عمل می کند. طرح موج دار اجازه ورود نور به داخل را می دهد، اما همچنان حریم خصوصی را نیز حفظ می کند.

پنجره های بلوک شیشه ای شفاف

تنها طرحی است که حریم خصوصی شما را تامین نمی کند، این نوع از پنجره های بلوک شیشه ای بیشتر برای پنجره های آشپزخانه استفاده می شوند زیرا حداکثر میزان نور را فراهم کند.

پنجره های بلوک شیشه ای طرح گل یخ

پیدا کردن دلیل اینکه چرا این طرح برای پنجره های حمام محبوب است چیزی سختی نیست. این سایه های پیکسلی طرح یخی نور را رد می کند اما دید ندارد.

پنجره بلوک شیشه ای طرح الماس

برخلاف طرح های موجی و گل یخ، بلوک های شیشه ای الماسی بخاطر آنکه طرح درون بلوک است، صاف هستند. بلوک های شیشه ای از این نوع، حداکثر حریم خصوصی را ایجاد می کنند زیرا نور را می شکنند و در سراسر اتاقی که در آن نصب شده اند منتشر می کنند.

ویژگی های دیگر

بلوک های شیشه ای ممکن است یادآور دهه 1980 باشند، اما بازگشت آنها به عنوان یک طرح قدیمی با پیچیدگی های مدرن، مانند طرح ها، رنگ ها و اندازه های متنوع همراه است. پنجره های بلوکی نه تنها فراهم کننده حریم خصوصی شما هستند، بلکه امنیت منزل شما را هم تامین می کنند زیرا نسبت به شیشه های معمولی به سختی شکسته می شوند.

آنها همچنین ضد آب، هوابندی شده و به لحاظ مصرف انرژی کارآمد هستند. پنجره های بلوک شیشه ای از طریق فاصله ای که درون بلوک ایجاد شده است دارای حالت عایق شده ای هستند.

توسط | ۱۳۹۷-۱۱-۱۰ ۰۹:۲۰:۱۸ +۰۰:۰۰ دی ۱م, ۱۳۹۷|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|دیدگاه‌ها برای انواع مختلف پنجره های بلوک شیشه ای بسته هستند