بلوک شیشه را به یک شی طراحی تبدیل کنید

در گذشته استفاده از یک متریال در ساخت و ساز بسیار ضعیف انگاشته می‌شد. این چالش شرکت‌های ساختمانی را هدایت کرد تا محصولی جدید طراحی کنند تا این مشکل برطرف گردد. نتیجه این تلاش‌ها منجر به طراحی محصولی منحصر به فرد بود که علاوه بر معماری با طراحی ارتباط برقرار می‌کرد. این محصول بلوکی از جنس شیشه بودند.

سهم عمده این تلاش را مدیون چهره‌های پیشرو در صنعت معماری و طراحی معاصر هستیم، که با الهام از اصولی مانند: خلاقیت، سبک و نوآوری تمایل ما برای یک مفهوم طراحی شیک را توسط بلوک‌های شیشه‌ای فراهم نمودند.

این بلوک ها در ابعاد 19*19 به طور ساده طراحی شدند و سپس رنگ به عنوان یک گام مهم در طراحی اضافه شد. طیف وسیع بلوک‌های رنگی از رنگ‌های طبیعت و سنگ‌های قیمتی الهام گرفته شده است. که از این بلوک‌ها می‌توان در بسیاری از پروژه‌ها از جمله : کتابخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مدارس، فروشگاه، اداره‌ها، خانه‌های مسکونی، مجتمع‌های تجاری،استخرها و … استفاده نمود.

بلوک شیشه ای با طرح ها و رنگ های مختلف بوجود آمده تا پاسخگو انواع سلیقه ها باشد و به شما توانایی مدرن بودن در طراحی را بدهد و بهترین محصول و ابزار برای معماران و طراحان داخلی تا طرح های خود را به بهترین شکل اجرایی کنند.

توسط | ۱۳۹۵-۱۰-۷ ۱۱:۲۷:۱۸ +۰۰:۰۰ دی ۷م, ۱۳۹۵|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|برچسب ها: , , |دیدگاه‌ها برای بلوک شیشه را به یک شی طراحی تبدیل کنید بسته هستند