بلوک های شیشه ای در نما

بلوک های شیشه در طیف وسیعی از رنگ ها، سبک ها و طراحی ها مثل بلوک های شفاف، مات، منحنی که برای طراحی های دایره ای شکل یا زوایا کاربرد دارد در دسترس هستند. در حالیکه بلوک های شیشه در استفاده از بخش های داخلی منازل و ادارت متداول شده است، شما می توانید از آن در طراحی نما هم استفاده کنید.

بلوک شیشه ای در حاشیه پیاده رو

بلوک شیشه ای در حاشیه پیاده رو

شما می توانید از این بلوک های شیشه ای در حاشیه پیاده رو ها، جاده ها یا موارد مشابه استفاده کنید. این بلوک ها در حاشیه راه جای گذاری می شوند تا محدوده آنها را مشخص تر کند. بلوک های حاشیه راه می تواند در فاصله هایی چند اینچی از هم نصب شود. شما می توانید اطراف آنها را با سنگریزه ها و دیگر مواد تزیینی احاطه کنید.

بلوک شیشه ای در نور پردازی فضای باز

بلوک شیشه ای در نور پردازی فضای باز

بلوک های شیشه ای می تواند برای داشتن نور افکن های ضد آب در فضای باز استفاده شود. ایجاد یک سوراخ کوچک در زیر این بلوک ها به شما اجازه می دهد که یک لامپ کوچک درون آن جاسازی کنید؛ سیم ها را می توان از طریق روکش های پلاستیکی پوشاند تا از رسیدن آب به آن جلوگیری شود. بلوک های شیشه ای رنگی، بلوک هایی با طرح های فانتزی و بلوک های منعکس کننده نور خورشید یا بلوک هایی که تزییناتی روی آن چسبانده شده است به داشتن روشنایی تزیینی کمک می کند.

بلوک شیشه ای در دریچه هایی در آجر و بتن

بلوک شیشه ای در دریچه هایی در آجر و بتن

بلوک های شیشه ای می تواند ظاهر دیوارهای جدا کننده، گلخانه های آجری و هر گونه بخش های دیگر در ملک شما را ارتقاء بدهد. به عنوان بخشی از خصوصیاتشان، این بلوک های شیشه ای می توانند نور را از بین دیوارهای بزرگ عبور بدهد یا قابلیت دکوراتیو به دیوارهای آجری ساده بدهد. این بلوک ها می توانند به صورت تکی یا در تعداد زیاد استفاده شوند تا سطح شیشه ای بزرگی بوجود بیاورند.

بلوک شیشه ای در باغچه های برجسته

بلوک شیشه ای در باغچه های برجسته

شما می توانید با استفاده از بلوک های شیشه ای باغچه های گل برجسته بسازید، چه این بلوک ها را برای تزیین در بین مصالح دیگر به کار ببرید یا تمام باغچه را با استفاده از این بلوک ها بسازید. بلوک های شیشه ای می تواند برای ایجاد سکو یا آویزهایی برای گیاهانی که در گلدان قرار گرفته اند نیز استفاده شود، به این صورت که گلدان ها مستقیماً بر روی بلوک ها قرار بگیرند، یا در ساخت بناهایی هایی که ترکیبی از بلوک شیشه ای و آجر یا سیمان به شکل سکو یا ستون آویز گلدان استفاده شود.

بلوک شیشه ای در شومینه و باربیکیو

بلوک شیشه ای در شومینه و باربیکیو

بسیاری از بلوک های شیشه ای مقاوم در برابر دما هستند، و این باعث می شود گزینه های خوبی برای ساخت باربیکیو و شومینه های تزیینی در فضای باز باشند. مرمر یا سطوح سنگی دیگر می تواند برای دیوار چینی گودال آتش یا باربیکیو استفاده شود. شما می توانید سوخت پروپان یا گاز طبیعی را از طریقه لوله هایی که به مخزن سوخت وصل شده اند به شومینه یا باربیکیو خود برسانید.

بلوک شیشه ای در استخر، حوض و حمام داغ

بلوک شیشه ای در استخر، حوض و حمام داغ

بلوک های شیشه ای می تواند برای ساخت دیوارها، کف ها یا لبه های استخر بکار برده شود. پمپ های آب، فیلترها و دیگر ملزومات می توانند با برش یا سوراخ کردن این بلوک های شیشه ای در جای مناسب قرار داده شوند و لامپ های ضد آب هم می توانند درون این بلوک های شیشه ای نصب شوند. از آنجاییکه بلوک های شیشه که در کنار هم قرار گرفته اند با استفاده از سیلیکون آب بندی می شود، استخرهای شیشه ای، جکوزی ها یا دیگر بخش های آبی تزیینی اگر به درستی ساخته شده باشند نباید نشتی آب داشته باشند.

بلوک شیشه ای در گلخانه ها

بلوک شیشه ای در گلخانه ها

استفاده از بلوک های شیشه ای برای ساخت یک یا بیشتر دیوارهای یک گلخانه باعث می شود نور بیشتری به این فضا وارد شود و ظاهر زیباتری هم داشته باشد. بلوک های شیشه ای شفاف اجازه عبور نور بیشتری را می دهد، از طریق بلوک های شیشه ای مات یا دیگر بلوک های تزیینی نور محدود تری وارد گلخانه خواهد شد. از آنجاییکه بلوک های شیشه ای عایق حرارتی قوی تری نسبت به شیشه هاس دو جداره هستند، گلخانه های ساخته شده با استفاده از بلوک های شیشه ای، به خوبی قابلیت حفظ درجه حرارت داخلی را دارند.

توسط | ۱۳۹۷-۸-۶ ۱۰:۰۰:۱۳ +۰۰:۰۰ آبان ۶م, ۱۳۹۷|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|دیدگاه‌ها برای بلوک های شیشه ای در نما بسته هستند