عایق صوتی یا عایق صدا

امروزه زندگی در شهرهای بزرگ بسیار سخت شده و داشتن محیطی بی سر صدا و آرام آرزوی بسیاری از مردم است و اغلب شما با سرصدای ترافیک در اطراف خانه یا محل کار سروکار دارید. عدم استفاده از یک عایق صوتی مناسب می‌تواند آرامش افراد را تا حدود زیادی بر هم بزند و ناخودآگاه موجب تنش شود؛ برای جلوگیری از صداهای مزاحم نیاز است تا از پوششی مناسب برای کاهش نویز استفاده کرد.

استفاده از مصالح مناسب ساختمانی

استفاده از پوششی مناسب جهت استفاده در عایق صوتی می‌تواند شما را تا حدود زیادی از صداهای مزاحم راحت کند. شما می‌توانید از بلوک‌های شیشه‌ای عایق صدا برای عدم انتشار سر صدا در محیط ساختمان استفاده کنید. این عایق ها تا درجه بالایی (جلوگیری از صدا تا 40 دسی‌یل) شما را از صدا راحت می‌کند. این بلوک ها مناسب برای استفاده در مکانهای مسکونی و عمومی مانند: کتابخانه‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها، کلینیک‌ها و مسجدها می‌باشد تا برا شما محیطی آرام فراهم کند.

بلوک شیشه‌ای بهترین راه حل و مصالح ساختمانی برای بیشتر پروژه‌های ساختمانی است که به شما اجازه می دهد تا ساختمان بتواند در محیط‌هایی با سر وصدای زیاد هم آرام باشد. این بلوک ها سطح بالایی از عایق صدا را تضمین خواهند کرد و می‌توان در دیوار، سقف و پنجره مورد استفاده قرار داد. محیط اطرافتان را با استفاده از بلوک شیشه‌ای، راحت و کاربردی کنید.

توسط | ۱۳۹۵-۱۰-۲۶ ۱۴:۱۲:۴۲ +۰۰:۰۰ دی ۲۶م, ۱۳۹۵|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|دیدگاه‌ها برای عایق صوتی یا عایق صدا بسته هستند