معماری بلوک شیشه ای

بلوک شیشه ای یک نوع از مواد است که از اکریلیک و یا شیشه ساخته شده ساخت و ساز است. بلوک شیشه ای مشابه بلوک های بتنی و یا آجر از نظر شکل خود هستند و چگونه آنها گذاشته شد.

آنها در اندازه های مختلف می آیند و معمولا به عنوان یک جایگزین برای پنجره های سنتی و یا عادی به ویژه در زیرزمین استفاده شده است. از آنجا که پنجره زیر زمین به عنوان یک دسترسی آسان به نظر در یک خانه، پنجره ها بلوک های شیشه ای به عنوان گزینه های بهتری در نظر گرفته. آنها امن تر و یا “دزد اثبات” در نظر گرفته می شوند چرا که آنها به سختی قابل نفوذ نسبت به ویندوز عادی است. علاوه بر این که یک جایگزین برای ویندوز معمول، با استفاده از مسکونی از بلوک شیشه ای شامل دیوار حمام، آشپزخانه شمارنده، پنجره منحصر به فرد شکل و بسیاری دیگر.

در حال حاضر، از آن شده است کاملا آشکار است که بلوک شیشه ای تبدیل شده اند بیشتر در طرح های معماری به طور خاص در ساختمان های اداری استفاده شده است. آنها به عنوان پارتیشن بندی در فضاهای اداری و همچنین ارائه دیوار تحمل غیر بار عمل کند. بلوک شیشه ای به عنوان یک عنصر معماری و جنبه کارآمد طراحی در نظر گرفته شده است. دلیل این است که توانایی بلوک شیشه ای برای فیلتر کردن در نور طبیعی است.

بلوک شیشه ای موجود در طرح های مختلف می باشد. آنها همچنین می توانند در آمده ته رنگ از رنگ های مختلف، شیری و یا به سادگی روشن است. بلوک شیشه ای معمولا با استفاده از ملات و ملات نصب شده است. نصب و راه اندازی می تواند توسط یک پیمانکار حرفه ای انجام می شود. گاهی اوقات، تولید کنندگان و یا شرکت های بلوک شیشه ای و همچنین ارائه دهد نصب و راه اندازی پس از خرید محصول خود را. با این حال، برخی از تولید کنندگان بلوک شیشه ای اکریلیک جایگزین استفاده از نصب بلوک شیشه ای خود را. برخی از این تولید کنندگان استفاده از به هم پیوسته مفاصل پی وی سی برای نصب شیشه ای blocks .Replacing یک پنجره در حال حاضر موجود با بلوک شیشه ای اجازه می دهد بهره وری انرژی در مقایسه با پنجره های شیشه ای عادی است.

توسط | ۱۳۹۵-۷-۲۶ ۲۰:۵۳:۲۸ +۰۰:۰۰ مهر ۲۶م, ۱۳۹۵|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|دیدگاه‌ها برای معماری بلوک شیشه ای بسته هستند