هزینه نصب بلوک ها و کاشی های شیشه ای

هزینه نصب کاشی یا بلوک شیشه ای می تواند خیلی متنوع است زیرا شما می توانید آن را برای اهداف زیادی در بنای خانه استفاده کنید. شما می توانید کاشی های شیشه ای را برای پروژه های کوچک مثل بک اسپلش (دیوار پوش) یا پروژه های بزرگتر مثل کاشی کاری قسمت دوش یا تمام حمام بکار ببرید. بلوک های شیشه ای به طور متداول برای نمای ساختمان و پنجره ها استفاده می شود اما شما همچنین می توانید از آنها در پروژه های بازسازی داخلی مانند دیوارهای تقسیم کننده استفاده کنید.

هزینه خرید و نصب کاشی شیشه ای

کاشی های شیشه ای در ابعاد مختلف و همچنین رنگ ها و درجه شفافیت های مختلف وجود دارند. به طور معمول یک اینچ در یک اینچ هستند. شما می توانید از 1 تا 16 دلار برای هر کاشی پرداخت کنید. کاشی های شیشه ای که نیاز دارید تا به عنوان بک اسپلش استفاده کنید معمولاً قیمت این کاشی ها بین 25 تا 40 دلار برای هر متر مربع خواهد داشت. (این هزینه مربوط به آمریکا و کشورهای اروپایی می‌باشد برای اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه نصب با کارشناسان کلینیک ساختمانی پژواک تماس حاصل فرمایید) نصب کاشی نیاز به سطح بالایی از مهارت دارد بنابراین هزینه نصب هر بک اسپلش معمولی بسته به اندازه آن و جایی که قرار است نصب شود، بین 500 تا 1500 دلار خواهد بود.

هزینه خرید و نصب بلوک های شیشه ای  

قیمت هر بلوک شیشه ای  بین 5 تا 15 دلار برای شما است. همچنین هزینه آن برای بلوک های خاص در حدود 50 دلار خواهد بود. بلوک های شیشه ای معمولاً در بسته های 4، 5، 8، 10 یا 12 تایی هستند. . (این هزینه مربوط به آمریکا و کشورهای اروپایی می‌باشد برای اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه نصب با کارشناسان کلینیک ساختمانی پژواک تماس حاصل فرمایید) این بسته می توانند قیمتی بین 20 تا بیش از 1000 دلار داشته باشد. می توان پنجره های بلوک شیشه ای از پیش ساخته را که سایز استاندارد پنجره ها تطابق دارند را خریداری کرد. شما می توانید آنها را با یا بدون دریچه های تهویه که اجازه عبور هوا را می دهد و از ورود آب ممانعت می کند انتخاب کنید. این پنجره ها بسته به اندازه و کیفیت شیشه هزینه ای بین 50 تا 1000 دلار دارند.

اگر شما به دنبال مظنه نصب هستید، باید آن را از افراد حرفه ای که کار نصب انجام می دهد بپرسید. اگر آنها مجبور به نصب پنجره های با سایز غیر استاندارد باشند ممکن است که بخواهند بلوک ها را خودشان تهیه کنند. احتمالاً نصاب 25 دلار اضافی از شما دریافت کنند که شامل هزینه دریچه تهویه نیز باشد. اگر تعداد پنجره ها بیشتر از یکی باشد ممکن است آنها به شما تخفیف هم بدهند. بجز مواد، نصب پنجره بلوک شیشه ای برای هر پنجره بین 350 تا 600 دلار هزینه خواهد داشت.

توسط | ۱۳۹۷-۱۱-۱۰ ۰۹:۴۸:۳۲ +۰۰:۰۰ بهمن ۱۰م, ۱۳۹۷|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|برچسب ها: , , , |دیدگاه‌ها برای هزینه نصب بلوک ها و کاشی های شیشه ای بسته هستند