چگونه بلوک شیشه ای را در پنجره زیرزمین نصب کنم؟

پنجره های زیرزمین برای اجازه دادن به نور را به فضای تاریک در غیر این صورت مفید هستند، اما هر زیرزمین نیاز به ویندوز است که می تواند باز کرد.

در بسیاری از موارد بلوک شیشه ای زیرزمین، که تمایل به هر دو ارزان تر و با دوام تر از ویندوز معمولی، می توان به جای نصب شده است، منوط به تصویب کدهای ساختمان های محلی. مراحل نصب بلوک شیشه ای زیرزمین با اندازه گیری دقیق و برنامه ریزی، و پس از انتخاب مواد آغاز می شود. پنجره های قدیمی است پس از آن حذف میشود، و پنجره بلوک شیشه ای جدید و ایمن را به محل mortared.

اولین قدم برای نصب بلوک شیشه ای زیرزمین اندازه گیری دقیق است. اندازه پنجره باید از سیمان به سیمان و سیمان اندازه گیری به آستان هیئت مدیره. اگر یک پنجره است نامنظم، تمام ابعاد باید به دقت اندازه گیری، به عنوان مثل ویندوز احتمالا نیاز یا پانل های نظم خاص یا مونتاژ دست.

شیشه پنجره زیرزمین بلوک می تواند در پانل های پیش ساخته خریداری شده و یا مونتاژ شده بر روی سایت از بلوک های فردی. پانل ها به طور کلی نصب آسان تر، اما ممکن است نیاز به سفارشی برای ویندوز در اندازه های غیر استاندارد سفارش داد. نصب و راه اندازی یک پنجره از بلوک های فردی نیاز به صبر بیشتر اما اجازه می دهد تا برای جلوه های ویژه مانند پنجره منحنی.

هنگامی که مواد، از جمله ملات، به دست آمده است، پنجره های قدیمی باید برداشته شود. باید مراقب بود برای جلوگیری از صدمه از شیشه های شکسته. تمام فریم های چوبی اطراف پنجره باید به پایه صفحه آستانه حذف شده است. فریم بالا باید به دقت حذف برای جلوگیری از صدمه به ساختار خانه.

پس از پنجره پاک شدهاند، پانل بلوک یا بلوک های فردی می تواند نصب شود. بلوک های ساخته شده از چوب باید در اطراف لبه های پنجره نصب شده است، به عنوان راهنما برای بلوک شیشه ای خدمت می کنند. یک قطعه مسطح از تخته سه لا را می توان به طور موقت نصب شده است به ارائه یک سطح به طور منظم، است که به ویژه مفید است اگر پنجره است که از بلوک های فردی مونتاژ.

مراحل نصب به خودی خود سر راست است. پانل بلوک به سادگی می توانید به باز کردن پنجره قرار داده می شود و سپس به محل mortared. بلوک های فردی باید نصب شده باشد در یک زمان، و مراقبت باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود فاصله به طور منظم. شبکه بر روی ورق تخته سه لا را می توان در این فرآیند مفید است. ملات باید از هر دو طرف از یک پنجره، اعمال شده به اطمینان حاصل شود که هیچ حفره است که می تواند باعث پنجره به شکست وجود دارد. ملات باید اطراف پایه و دو طرف از پنجره هر دو به دلایل زیبایی هموار و همچنین به منظور افزایش دوام بلوک شیشه ای زیرزمین.

توسط | ۱۳۹۵-۷-۲۶ ۲۰:۵۹:۵۰ +۰۰:۰۰ مهر ۲۶م, ۱۳۹۵|طراحی و نصب بلوک شیشه ای دسته بندی ها|دیدگاه‌ها برای چگونه بلوک شیشه ای را در پنجره زیرزمین نصب کنم؟ بسته هستند